¹ Annika Bergström och Maria Jervelycke Belfrage, ”News in Social Media: Incidental consumption and the role of opinion leaders”, Digital Journalism 6, nr 5 (28 maj 2018): 592, https://doi.org/10.1080/21670811.2018.1423625.
² Anne-Marie Hede och Torgeir Watne, ”Leveraging the Human Side of the Brand Using a Sense of Place: Case Studies of Craft Breweries”, Journal of Marketing Management 29, nr 1–2 (2013): 215, http://dx.doi.org/10.1080/0267257X.2012.762422.
³
Format
Förnamn Efternamn och Förnamn Efternamn, "Titel på artikeln", Tidskriftens namn volym, nr (datum år): sidhänvisning, DOI-nummer.
Kommentarer
- Om artikeln har ett DOI-nummer så lägger du det sist i referensen i form av URL. Saknas DOI så anges gärna en permanent URL till artikeln om den är publicerad online.
- De olika delarna i källhänvisningen separeras med kommatecken.