¹ Annika Bergström och Maria Jervelycke Belfrage, "News in social media: Incidental consumption and the role of opinion leaders", Digital Journalism 6, nr. 5 (2018): 592, https://doi.org/10.1080/21670811.2018.1423625
² Anne-Marie Hede och Torgeir Watne, "Leveraging the human side of the brand using a sense of place: Case studies of craft breweries,"Journal of Marketing Management 29, nr. 1–2 (2013): 215.
Fotnoten bör innehålla:
¹ Bergström och Jervelycke Belfrage, “News in social media", 592.
² Hede och Watne, “Leveraging the human side of the brand using a sense of place", 215-216.
Den förkortade fotnoten bör innehålla:
Bergström, Annika och Maria Jervelycke Belfrage. "News in social media: Incidental consumption and the role of opinion leaders". Digital Journalism 6, nr. 5 (2018): 583–598.
Hede, Anne-Marie och Torgeir Watne. "Leveraging the human side of the brand using a sense of place: Case studies of craft breweries". Journal of Marketing Management 29, nr. 1–2 (2013): 207–224. https://doi.org/10.1080/21670811.2018.1423625
I referenslistan anges dina källor i alfabetisk ordning.
I referenslistan bör följande information om artikeln ingå: